er is nu meer dan ooit de behoefte aan persoonlijk afscheid nemen. iemand die je lief is de aandacht geven die je zo gunt. met elkaar afscheid nemen, elkaar troost bieden door een arm om iemands schouder te leggen, een lieve lach als blijk van medeleven. elkaar simpelweg laten weten dat je er voor elkaar bent.
door de coronacrisis is alles anders en leren we andere manieren vinden om elkaar te troosten.
waarom juist nu in de coronacrisis de website opnieuw vormgeven?
al maanden, loop ik met het idee om mijn websites masjamolsrouwdrukwerk en troostpost samen te voegen. dit omdat er
waarom doe je dit werk?
waarom vind je dit werk zo mooi?
hoe doe je dit?
hoe vinden klanten mij?
is de waarde die jij als persoon toevoegt. (Bepaald) geen standaard kaarten, persoonlijk contact (persoonlijke aandacht), je inleven in de overledene en dit vertalen naar een bijzonder ontwerp, goed luisteren naar overledene of nabestaanden.
waarin jij bijvoorbeeld vertelt hoe klanten jou gevonden hebben, hoe de ontmoeting(en) met hen was/waren, hoe je te werk bent gegaan en waarom, en hoe de klant het eindproduct waardeerde.
Je hebt prachtige verhalen over je contacten met de mensen voor wie je rouwkaarten hebt gemaakt. Zoals de verhalen over Anna en Anne. En je kunt ook goed vertellen waarom je dit werk zo mooi vindt.